პირობები და წესები

ეს ხელშეკრულება არის ინდივიდუალური მეწარმის მარიამ ნაკანი-მამასახლისის (პ/ნ: 01030028001) (შემდგომში ასევე მოხსენიებული, როგორც „კომპანია“, „ჩვენ“, „კონტრაქტორი“) საჯარო შეთავაზებახელშეკრულებას ფასიანი ინფორმაციისა და საკონსულტაციო მომსახურების მიწოდების შესახებ ამ ხელშეკრულებაში მითითებული პირობებით. პირი, რომელმაც მიიღო ეს საჯარო შეთავაზება (შემოთავაზება), მუდმივად განთავსებული ინტერნეტში ქსელის საშუალებით https://nakani.ge/pirobebi/, გახდა ვებსაიტის მომხმარებელი ინტერნეტში ქსელის მისამართით https://nakani.ge/, და შემდგომში მოხსენიებული იქნება, როგორც „მომხმარებელი“.

შემსრულებელთან სახელშეკრულებო ურთიერთობების დაწყებით, საიტზე https://nakani.ge/ შესაბამისი ქმედებების განხორციელებით, რაც ადასტურებს პირთა განზრახვას შეიძინოს საიტზე წარმოდგენილი სერვისები (მათ შორის პლატფორმაზე https://nakani.school/ რეგისტრაციის გზით, ასევე სუბდომენებზე და სხვა ენებზე ნათარგმნი ვერსიებით), დამკვეთი თანხმდება და ვალდებულებას იღებს დაიცვას ამ ხელშეკრულების პირობები (ოფერტის მიღება).კომპანია იტოვებს უფლებას შეცვალოს წინამდებარე ხელშეკრულების პირობები დამატებითი შეტყობინების გარეშე. ასეთი ცვლილებები ძალაში შედის ამ შეთანხმების ახალი ვერსიის გამოქვეყნების მომენტიდან ქსელის მისამართზე https://nakani.ge/pirobebi/. მომხმარებელს შეუძლია გაეცნოს ხელშეკრულების მიმდინარე ვერსიას, რომელიც მდებარეობს მისამართზე: https://nakani.ge/oferta/, საიტზე დარეგისტრირებამდე და/ან სერვისის გადახდამდე უშუალოდ.

კომპანია რეკომენდაციას უწევს კლიენტებს რეგულარულად შეამოწმონ წინამდებარე ხელშეკრულების პირობები ცვლილებებისა და/ან დამატებების შესახებ. მომხმარებლის მიერ საიტის გამოყენების გაგრძელება წინამდებარე ხელშეკრულებაში ცვლილებების ან/და დამატებების შემდეგ, ნიშნავს მომხმარებლის თანხმობას ასეთი ცვლილებების და/ან დამატებების მიღებაზე.

1. ტერმინები და განმარტებები
1.1. ამ შეთანხმებაში, თუ ტექსტში სხვაგვარად არ არის გათვალისწინებული, შემდეგ ტერმინებს ექნებათ ქვემოთ მითითებული მნიშვნელობები:
1.1.1. შეთავაზება ან შეთანხმება – ეს დოკუმენტი, რომელიც განსაზღვრავს მომხმარებელსა და კონტრაქტორს შორის ფასიანი ინფორმაციისა და საკონსულტაციო მომსახურების მიწოდების შესახებ ხელშეკრულების დადების პროცედურას, აგრეთვე ასეთი ხელშეკრულების პირობებს. შეთავაზება არის ძირითადი დოკუმენტი, რომელიც არეგულირებს მომხმარებელსა და კონტრაქტორს შორის ურთიერთობას, რომლის პირობებს განსაზღვრავს კომპანია და მომხმარებელი იღებს სრულად და უპირობოდ.
1.1.2. კურსი – ავტორიზებული სასწავლო პროგრამა, რომელიც მოიცავს საგანმანათლებლო დისტანციურ ვიდეო ლექციებს სერიებს ინტერნეტის გამოყენებით, პერსონალური ონლაინ კონსულტაციების, საზედამხედველო მხარდაჭერას, პირდაპირ ეთერებს, სასწავლო ინსტრუმენტების, საშინაო დავალებებს, შესრულებული დავალებების პირადად შემოწმებასა და შეფასებას.
1.1.3. კურსის პროგრამა – ვებგვერდზე განთავსებული ორგანიზაციული და სასწავლო აქტივობების ჩამონათვალი, სასწავლო სერვისების მიწოდების მეთოდოლოგიისა და ფორმატის განსაზღვრა, რომელიც მიზნად ისახავს კონტრაქტორის ამ ხელშეკრულებით ნაკისრი ვალდებულებების შესრულებას.
1.1.4. ვებინარი – კონტრაქტორის მიერ ორგანიზებული ონლაინ სემინარი, რომელშიც კლიენტის და სხვა პირების მონაწილეობა უზრუნველყოფილია, მათ შორის ინტერნეტის საშუალებით დისტანციურად დაკავშირების შესაძლებლობით, სემინარის ხელმძღვანელთან ურთიერთობის შესაძლებლობით. ვებინარი შეიძლება ჩატარდეს ვიდეო ან აუდიო გადაცემის, მესიჯის და სხვა ფორმების სახით.
1.1.5. კურატორი – სპეციალისტი, რომელიც უკუკავშირს აწვდის მომხმარებელს.
1.1.6. კონსულტაცია – საინფორმაციო და საკონსულტაციო მომსახურების მიწოდება მომხმარებელთან ინტერნეტის საშუალებით კომუნიკაციის გზით.
1.1.7. კავშირი – საინფორმაციო და საკონსულტაციო სერვისის ნაწილი ზეპირი ან წერილობითი კონსულტაციის სახით, კითხვებზე პასუხების გაცემა, მონაცემთა გადამოწმება დავალების მიწოდების პროცესში.
1.1.8. საიტი - ინფორმაციის, ტექსტების, გრაფიკული ელემენტების, დიზაინის, სურათების, ფოტოების, ვიდეოების და სხვა მასალების ნაკრები, ასევე კომპიუტერული პროგრამები, რომლებიც შეიცავს საინფორმაციო სისტემას, რომლებზეც წვდომა უზრუნველყოფილია ინტერნეტის საშუალებით ქსელის მისამართით. https://nakani.ge/ (მათ შორის ქვედომენები და სხვა ენებზე თარგმნილი საიტები).
1.2. შეთანხმების ტექსტში ნაპოვნი ყველა სხვა ტერმინი და განმარტება განიმარტება მხარეების მიერ საქართველოში მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად.

2. ხელშეკრულების მიღება
2.1. ეს შეთავაზების ხელშეკრულება განთავსებულია კონტრაქტორის ოფიციალურ ვებსაიტზე https://nakani.ge/ და წარმოადგენს ოფიციალურ დოკუმენტს საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად
2.2. შეთავაზების მიღებად ჩაითვლება ამ ხელშეკრულებით განსაზღვრული წესით თანხის გადახდა. კლიენტის მიერ წინამდებარე ხელშეკრულების მიღება ნიშნავს, რომ იგი სრულად ეთანხმება ამ ხელშეკრულების ყველა დებულებას.
2.3. შეთავაზების მისაღებად კლიენტი ავსებს კონტრაქტორის ვებგვერდზე განთავსებულ სარეგისტრაციო ფორმას.
2.4. დამკვეთის მიერ შევსებული სარეგისტრაციო ფორმა წარმოადგენს კონტრაქტორის საფუძველს, გასცეს კლიენტზე ინვოისი მომსახურების გადახდისთვის.
2.5. მომხმარებლის მიერ შეთავაზების მიღების ვადა შეუზღუდავია.

3. ხელშეკრულების საგანი
3.1. კომპანია იღებს ვალდებულებას მომხმარებელს მიაწოდოს მომსახურება სწავლების ფორმით, რომლის შესახებ ინფორმაცია წარმოდგენილია ვებგვერდზე https://nakani.ge/ (მათ შორის ქვედომენები და სხვა ენებზე თარგმნილი საიტები)., და მომხმარებელი იღებს ვალდებულებას გადაიხადოს გაწეული მომსახურების ან/და სისტემაში წვდომის საფასური.
3.2. სერვისები უზრუნველყოფილია დისტანციურად, ინტერნეტის საშუალებით, ვებგვერდის გამოყენებით, მომხმარებლისათვის მასალების მიწოდებით, ასევე, ამ ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ შემთხვევებში, ვებინარების ჩატარებითა და უკუკავშირით. მასალები იდება მომხმარებლის პირად ანგარიშზე კომპანიის მიერ დადგენილი გრაფიკის მიხედვით.
3.3. წინამდებარე ხელშეკრულების პირობების შესაბამისად, კლიენტი ახორციელებს წინასწარ გადახდას მომსახურებისთვის, შერჩეული ტარიფის შესაბამისად, უნაღდო სახით კომპანიის საბანკო ანგარიშზე, ვებგვერდზე მითითებული ერთ-ერთი მეთოდის გამოყენებით.
3.4. კომპანია გთავაზობთ სასწავლო სერვისებს ონლაინ ვებინარების ან/და ღონისძიებების ორგანიზებით, პირდაპირი ტრანსლაციის, ჯგუფური ჩათების, ტესტების, ვიდეოების, სასწავლო მასალების, დოკუმენტების და სხვა შინაარსის მიწოდებით, რომელიც პირდაპირ არის დაკავშირებული სასწავლო სერვისების მიწოდებასთან.
3.5. მომსახურების გაწევისთვის კომპანიას უფლება აქვს თავისი შეხედულებისამებრ დაიქირაოს ქვეკონტრაქტორები.
3.6. დისტანციური სწავლების მეთოდოლოგიასა და ფორმატს განსაზღვრავს კომპანია.
3.7. კომპანიის (შემსრულებლის) ვალდებულებები შემოიფარგლება მხოლოდ ამ ხელშეკრულებით გათვალისწინებული პირობებით. კერძოდ, შემსრულებლის ვალდებულებებში არ შედის ვებგვერდის ვიზიტორის და/ან დამკვეთისთვის ინტერნეტში წვდომის უზრუნველყოფა. ვებგვერდის ვიზიტორი და/ან დამკვეთი ინტერნეტში წვდომას უზრუნველყოფს დამოუკიდებლად და საკუთარი ხარჯებით. ასევე, კომპანია არ უზრუნველყოფს ვებგვერდის ვიზიტორს და/ან დამკვეთს შემდეგი მომსახურებით: კომპიუტერული მოწყობილობებისა და პროგრამული უზრუნველყოფის კონფიგურაცია და/ან დიაგნოსტიკა, ასევე პროგრამულ და ტექნიკურ უზრუნველყოფასთან მუშაობის უნარების სწავლება.

4. მომსახურების ღირებულება და გადახდის პროცედურა
4.1. მომსახურების ღირებულება (ტარიფი) მითითებულია ვებგვერდზე კურსთან დაკავშირებით და კონტრაქტორის მიერ ნებისმიერ დროს ცალმხრივად შეიძლება შეიცვალოს.
4.2. მომსახურების გადახდა ხდება მომხმარებლის მიერ არჩეული ტარიფის მიხედვით ლარში, კონტრაქტორის საბანკო ანგარიშზე სრული წინასწარი გადახდის გზით.
4.3. გადახდის მომენტი არის კონტრაქტორის მიმდინარე ანგარიშზე თანხების მიღების მომენტი.
4.4. მომხმარებლის მიერ მომსახურების ღირებულების გადახდა წარმოადგენს წინამდებარე ხელშეკრულების დადებას (ოფერტის მიღებას).
4.5. ხელშეკრულება ითვალისწინებს მომსახურების განვადებით გადახდას.
4.6. თუ მხარეთა შეთანხმებით მომხმარებელს შესთავაზებენ განვადებას, მომსახურების გაწევის პროცედურას უზრუნველყოფს კონტრაქტორი თანაბარ ნაწილად, მომხმარებლის მიერ გადახდილი ნაწილების შესაბამისად. კურსის შემდეგ ნაწილზე წვდომა მომხმარებლისათვის ხელმისაწვდომი იქნება სწავლების შემდეგი ნაწილის გადახდის შემდგომ.
4.7. თუ მხარეთა შეთანხმებით მომხმარებელს შესთავაზებენ განვადებას, რომლის პირობებს არ ასრულებს მომხმარებელი, კომპანია იტოვებს უფლებას შეაჩეროს მომსახურების მიწოდება სრულ გადახდამდე, ან შეწყვიტოს ეს ხელშეკრულება. ცალმხრივად გადახდილი თანხების დაბრუნების გარეშე.
4.8. დამკვეთი დამოუკიდებლად ფარავს ხარჯებს, რომლებიც დაკავშირებულია საკრედიტო და სხვა ორგანიზაციების მომსახურების საფასურთან, რომლებიც გამოიყენება შემსრულებლისთვის გადახდების განხორციელების მიზნით, მათ შორის საბანკო საკომისიოებისა და გადახდის სისტემების, ასევე სხვა პირების საკომისიოების საფასურს, რომლებიც ჩართულნი არიან შემსრულებლისთვის თანხების გადარიცხვის პროცესში დამკვეთის მიერ მომსახურების გადასახდელად.
4.9. მომხმარებელი პასუხისმგებელია მომსახურების შეკვეთისა და გადახდის განხორციელებისას მოწოდებული ინფორმაციის სიზუსტეზე. იმ შემთხვევაში, თუ შეკვეთა შეიცავს არასწორ ან არასრულ მონაცემებს, კომპანია არ არის პასუხისმგებელი მომხმარებლის წინაშე შეცდომით მითითებულ მონაცემებზე გაგზავნილი საინფორმაციო მასალების მიწოდებაზე, რომლებიც ეხება არა მომხმარებელს, არამედ მესამე პირებს.
4.10. ღილაკზე „შეკვეთა“, „ყიდვა“ ან „რეგისტრაცია“ დაწკაპუნებით მომხმარებელი ადასტურებს, რომ წაიკითხა და უპირობოდ ეთანხმება ხელშეკრულების პირობებს.
4.11. წინამდებარე შეთანხმებას აქვს მომსახურების მიწოდების შესახებ აქტის ძალა. თანხის დაბრუნების მოთხოვნის არარსებობა ნიშნავს, რომ მომსახურება იყო დროულად და სათანადო ხარისხით. მომსახურების მიღება ხდება აქტების ხელმოწერის გარეშე.

5. მომსახურების გაწევის პროცედურა
5.1. კონტრაქტორის საბანკო ანგარიშზე თანხების მიღებიდან 24 (ოცდაოთხი) საათის განმავლობაში, კომპანია მომხმარებელს აწვდის წვდომის დეტალებს პირად ანგარიშზე, ვებსაიტზე მომსახურების შეკვეთისას მითითებულ კლიენტის ელ.ფოსტის მისამართზე გაგზავნის გზით. თუ შეკვეთა და მომსახურების გადახდა განხორციელდა წინასწარ (მომსახურების მიწოდების დაწყებამდე 3 დღეზე ადრე), მაშინ ამ ხელშეკრულების დადებისთანავე, ხელშეკრულების დადების დასტური ეგზავნება მომხმარებელს ელ.ფოსტით, ხოლო მის პირად ანგარიშზე წვდომის დეტალები მას დამატებით ეგზავნება მომსახურების დაწყებამდე არაუგვიანეს 1 (ერთი) დღით ადრე.
5.2. კურსის პროგრამა, ინფორმაცია უკუკავშირის პირობების შესახებ, კონსულტაციები, ვიდეო გაკვეთილების განახლებები და კურსის სხვა სიახლეები განთავსებულია თქვენს პირად ანგარიშზე. ინდივიდუალური კურსის სიახლეების შესახებ ინფორმაცია ასევე შეიძლება დამატებით გაიგზავნოს მომხმარებლის ელ.ფოსტის მისამართზე, რომელიც მითითებულია მომსახურების შეკვეთისას.
5.3. მომხმარებელი დამოუკიდებლად აკონტროლებს მის პირად ანგარიშში განთავსებული ინფორმაციის ყველა განახლებას და ცვლილებას სერვისებთან დაკავშირებით.
5.4. კომპანია ამ ხელშეკრულებით ახორციელებს მომსახურებას მომხმარებლის მიერ არჩეული ტარიფის შესაბამისად, რომლის აღწერაც მოცემულია ვებგვერდზე.
კონტრაქტორის მიერ მომსახურების გაწევის დაწყების თარიღი არის კონტრაქტორის მიერ კურსის პროგრამით გათვალისწინებული პირველი მასალის პირად ანგარიშზე განთავსების თარიღი. მომსახურების გაწევის დასრულების თარიღად ითვლება კონტრაქტორის მიერ კურსის პროგრამით გათვალისწინებული ბოლო მასალის პირად ანგარიშზე განთავსების თარიღი, ან კურსის პროგრამით გათვალისწინებული მოვლენების ბოლო თარიღი.
5.5. წინამდებარე ხელშეკრულებით გათვალისწინებული მომსახურება ითვლება სათანადო ხარისხით და დროულად მიწოდებულად, ასევე მიღებულად მომხმარებლის მიერ, თუ შესაბამისი კურსით გათვალისწინებული მომსახურების გაწევის პერიოდის დასრულებიდან 14 (თოთხმეტი) კალენდარული დღის განმავლობაში, რომელიც შესაბამისი კურსის პროგრამით არის გათვალისწინებული, დამკვეთმა არ გამოხატა არგუმენტირებული პროტესტი ამ მომსახურების ხარისხისა და მოცულობის შესახებ შესაბამისი განცხადების გაგზავნით ელ ფოსტაზე: info@nakani.ge .
5.6. მომსახურების ნაწილობრივი წინასწარი გადახდის შემთხვევაში და თუ მომხმარებელმა მითითებულ ვადაში არ გადაიხადა მისი შემდგომი ნაწილი ან დარჩენილი თანხა, კომპანია უფლებამოსილია არ დაუშვას ან გარიცხოს მომხმარებელი კურსიდან, თანხის დაბრუნების უფლების გარეშე.
5.7. კომპანია უფლებამოსილია შეაჩეროს მომსახურების გაწევა დამკვეთის ნებისმიერი არაკორექტული ქცევის შემთხვევაში, რაც ხელს უშლის ღონისძიებების, ჩატების და ტრანსლაციების ჩატარებას, და გამორთოს დამკვეთი ღონისძიებიდან წესების დარღვევის შემთხვევაში, არაკორექტულ ქცევად მათ შორის ჩაითვლება: ეთნიკურ კონფლიქტების გაღვივება, მონაწილეთა ყურადღების გადატანა ვებსემინარის თემიდან, სპამი, რეკლამის განთავსება, უხამსი გამოთქმები, უხეშობა, ხელმძღვანელის, სამსახურის პერსონალის ან მონაწილეების შეურაცხყოფა. ამ პუნქტით მომხმარებლის გაძევების შემთხვევაში გადახდილი თანხა მომხმარებელს უკან არ დაუბრუნდება.
5.8. მომსახურება გაიწევა ექსკლუზიურად მომხმარებლის პირადი სარგებლობისთვის. კლიენტს ეკრძალება კურსის მასალებზე ბმულის და წვდომის დეტალების გადაცემა მესამე პირებისთვის ღონისძიებებში მათი ერთობლივი მონაწილეობისთვის, კონტრაქტორის სპეციალური ნებართვის გარეშე. კომპანიას უფლება აქვს ღონისძიებიდან გარიცხოს პირი, რომელმაც მიუთითა წვდომის არასწორი დეტალები ან რომელმაც მიუთითა ღონისძიებაზე უკვე დამსწრე მონაწილის წვდომის დეტალები.
5.9. კომპანია არ აწვდის მომხმარებელს ღონისძიების ჩანაწერებს და არ არის პასუხისმგებელი ღონისძიების ჩაწერაზე, ჩანაწერის გაკეთებისა და მისი გაგზავნის თაობაზე გადაწყვეტილებას იღებს კომპანია საკუთარი შეხედულებისამებრ.
5.10. კონსულტაციის ჩატარება
5.10.1. კონსულტაცია ტარდება ექსპერტთან წინასწარი შეთანხმების საფუძველზე კონსულტაციის დროისა და საშუალებების შესახებ. პერიოდი, რომლის განმავლობაშიც მომხმარებელს უფლება აქვს ისარგებლოს კონსულტაციით, არის 6 (ექვსი) თვე კურსის დასრულების დღიდან.
5.10.2. კომპანია არ არის პასუხისმგებელი კონსულტაციის შედეგზე და კლიენტის უნარზე, მიიღოს კონსულტაციის შედეგი.
5.10.3. კომპანიას უფლება აქვს უარი თქვას კლიენტთან კონსულტაციაზე, თუ მომხმარებელი არაეთიკურად მოიქცევა, ასეთ დროს კლიენტის მიერ გადახდილი თანხები უკან არ დაბრუნდება.
5.11. დისკუსიის ჯგუფში მონაწილეობის პირობები ჯგუფის სხვა წევრებთან კომუნიკაციისა და გამოცდილების გაცვლისთვის:
5.11.1. ჩეთზე შეტყობინებების გაგზავნა დროში შეზღუდულია. შეტყობინებები უნდა გაიგზავნოს საქართველოს დროით 8:00-დან 20:00 საათამდე.
5.11.2. წინამდებარე ხელშეკრულების პირობები ითვალისწინებს მხოლოდ წერილობითი კომუნიკაციის გაგზავნას. პირობების შეუსრულებლობის შემთხვევაში კომპანიას უფლება აქვს გარიცხოს მომხმარებელი ჩატიდან, ხოლო უხეში ან განმეორებითი დარღვევების შემთხვევაში კომპანიას უფლება აქვს შეაჩეროს მომსახურების მიწოდება მომხმარებლის მიერ გადახდილი თანხების დაბრუნების გარეშე.
5.12. კურსის კურატორების მიერ საშინაო დავალების შემოწმების პროცედურა:
5.12.1. სამუშაო დღეებში საშინაო დავალებას ამოწმებს კომპანია, კურსის კურატორს ეძლევა 96 (ოთხმოცდათექვსმეტი) საათი სამუშაოს შედეგის მიღების დღიდან.
თუ მომხმარებელი საშინაო დავალების შედეგს წარადგენს არასამუშაო დღეს, კომპანია მის შემოწმებას იწყებს არასამუშაო დღის მომდევნო პირველი სამუშაო დღიდან.
5.12.2. თუ საშინაო დავალება დროულად არ შესრულდება, კლიენტის წვდომა კურსის შემდეგ მოდულზე ჩერდება, მაგრამ სასწავლო პერიოდი არ ჩერდება.
6. შედეგების მიღწევა
6.1. კომპანია არ არის პასუხისმგებელი სასწავლო კურსში მოცემული ინფორმაციის პრაქტიკული გამოყენებადობისა და ღირებულების შემთხვევებზე.
6.2. კომპანია არ არის პასუხისმგებელი იმაზე, თუ როგორ გამოიყენა მომხმარებელმა ტრენინგ-კურსში მოცემული ინფორმაცია, ასევე ამ ინფორმაციის პრაქტიკულ გამოყენებასთან დაკავშირებული ნებისმიერი შედეგის მიღწევაზე. ტრენინგ კურსში მოცემული ნებისმიერ რეკომენდაციას ახორციელებს კლიენტი საკუთარი პასუხისმგებლობით.
6.3. კლიენტი იღებს ვალდებულებას, მკაცრად დაიცვას კონტრაქტორის რეკომენდაციები და შეასრულოს კონტრაქტორის მიერ დაკისრებული ამოცანები, რათა კონტრაქტორმა ეფექტურად მიაწოდოს მომსახურება ამ ხელშეკრულებით. კლიენტის მიერ რეკომენდაციებისა და დავალებების სისტემატური შეუსრულებლობის შემთხვევაში, კლიენტს უჩერდება საინფორმაციო და საკონსულტაციო მომსახურების მიღება და ხელშეკრულება შეწყვეტილად ჩაითვლება კლიენტის მოხსნის მომენტიდან. ასეთ შემთხვევაში, კლიენტის მიერ გადახდილი თანხები უკან არ ბრუნდება.

7. მხარეთა უფლებები და მოვალეობები
7.1. კომპანია იღებს ვალდებულებას:
7.1.1. უზრუნველყოს მომსახურება სწორად და დროულად.
7.1.2. დაიცვას ინფორმაციისა და საკონსულტაციო მომსახურების გაწევისას მომხმარებლისგან მიღებული კონფიდენციალური ინფორმაცია.7.1.3. დაიცვან სამართლებრივი მოთხოვნები მომხმარებლის პერსონალური მონაცემების დამუშავებასთან, გადაცემასთან და დაცვასთან დაკავშირებით, ვებგვერდზე განთავსებული კონფიდენციალურობის პოლიტიკის დებულებების გათვალისწინებით.
7.2. კომპანიას უფლება აქვს:
7.2.1. ცალმხრივად შეცვალოს მომხმარებლის პირად ანგარიშზე მასალების განთავსების განრიგი, შეცვალოს ან დაამატოს ვებინარების, გამოხმაურებების, კონსულტაციების, პირდაპირი ტრანსლაციისა და კურსით გათვალისწინებული სხვა ღონისძიებების ჩატარების, აგრეთვე კურსის მასალებისა და სექციების შინაარსი.
7.2.2. მოითხოვოს მომხმარებლისგან ვალდებულებების კეთილსინდისიერად შესრულება, მოსთხოვოს მომხმარებელს პატივის სცენ ჯგუფის სხვა წევრებს, კონტრაქტორს, კურატორებსა და მომსახურების მიწოდებაში ჩართულ სხვა პირებს.
7.2.3. ცალმხრივად, შეუძლია დაამატოს ან/და შეცვალოს ამ ხელშეკრულების პირობები, წინასწარი შეთანხმების გარეშე დამკვეთთან, ამასთანავე უზრუნველყოს დამკვეთის ინფორმირება ხელშეკრულების პირობების ცვლილების შესახებ შეცვლილი ხელშეკრულების ვერსიის გამოქვეყნებით ვებსაიტზე შემდეგ მისამართზე: https://nakani.ge/oferta, მინიმუმ 1 (ერთი) დღის განმავლობაში ცვლილებების ძალაში შესვლამდე.
7.2.4. ცალმხრივად, სასამართლოს გარეშე, შეწყვიტოს ეს ხელშეკრულება კლიენტის მიერ წინამდებარე ხელშეკრულების პირობების უხეში დარღვევის შემთხვევაში. ამ შემთხვევაში, კლიენტის მიერ წინამდებარე ხელშეკრულებით გათვალისწინებული თანხები უკან არ დაბრუნდება და გათვალისწინებულია ჯარიმა მომხმარებლის მიერ წინამდებარე ხელშეკრულებით გათვალისწინებული ვალდებულებების არასათანადო შესრულებისთვის.
ამ ხელშეკრულების პირობების უხეში დარღვევა ნიშნავს:
1) მომხმარებლის მიერ მომსახურების მიწოდების დროს მომხმარებლისთვის ხელმისაწვდომი ინტელექტუალური საკუთრების ობიექტებზე უფლებების ნებისმიერი დარღვევა, მათ შორის ვებგვერდის, პლატფორმის, საინფორმაციო ანგარიშის ან სხვა გზით;
2) ჯგუფის სხვა წევრების, კონტრაქტორის, კურატორების და მომსახურების გაწევაში ჩართული სხვა პირების მიმართ უპატივცემულო დამოკიდებულების სისტემატური გამოვლინება;
3) ამ შეთანხმების 5.7 პუნქტისა და მე-10 ნაწილის დარღვევა;
4) მომსახურების თანხის გადაუხდელობა.
7.2.5. მომხმარებელი თანახმაა მიიღოს ნებისმიერი შეტყობინება კონტრაქტორისგან SMS-ის ან/და სატელეფონო ზარის მეშვეობით მომხმარებლის მიერ მითითებულ ნომერზე, ასევე ელექტრონული დოკუმენტებიმომხმარებლის მიერ რეგისტრაციისას მითითებული ელექტრონული ფოსტის მისამართის მიხედვით. მხარეები აღიარებენ შეტყობინების (შეტყობინებების) ამ მეთოდს მიზანშეწონილად ხელშეკრულებით ნაკისრი ვალდებულებების შესრულების ფარგლებში.
7.2.6. დაბლოკოს მომხმარებლის მონაწილეობა ვებინარებში, უკუკავშირსა ან მონაწილეობა სხვა ღონისძიებებში, თანხის დაბრუნების უფლების გარეშე, თუ კლიენტი ჩაიდენს რომელიმე შემდეგ ქმედებას: ნებისმიერი სახის კონფლიქტის გაღვივება, მონაწილეთა ყურადღების გადატანა ვებინარის თემიდან, უკუკავშირიდან ან ვიდეო გაკვეთილიდან, სპამი, რეკლამა, უხამსი განცხადებები, უხეშობა, უნდობლობის ან შეურაცხყოფისკენ მოწოდებები შემსრულებლის ან კურატორების მიმართ, შეურაცხყოფა ჯგუფის სხვა წევრების მიმართ. ამ პუნქტით გათვალისწინებული ბლოკირება, კონტრაქტორის შეხედულებისამებრ, შეიძლება იყოს დროებითი ან მომსახურების მიწოდების პერიოდის დასრულებამდე.
7.2.7. დააწესოს კონტრაქტორს, მომხმარებელსა და ჯგუფში, ჩატის, პირდაპირი ტრანსლაციის სხვა მონაწილეებს შორის ურთიერთქმედების წესები, მათ შორის ვებინარებზე ქცევის წესები, უკუკავშირი და კურსის პროგრამით გათვალისწინებული სხვა ღონისძიებები.
7.2.8. საკუთარი შეხედულებისამებრ მოიწვიოს მესამე პირები მომსახურების შესასრულებლად.
7.2.9. საკუთარი შეხედულებისამებრ, ცალმხრივად, სასამართლოს გარეშე, უარი თქვას წინამდებარე ხელშეკრულებით გათვალისწინებული ვალდებულებების შესრულებაზე მომსახურების გაწევის დაწყებამდე, კლიენტისთვის მის მიერ გადახდილი საფასურის დაბრუნებით.
7.3. მომხმარებელი იღებს ვალდებულებას:
7.3.1. დამოუკიდებლად უზრუნველყოს თავი ტექნიკური, პროგრამული და სხვა რესურსებით მომსახურების მიღებისათვის, რომლებიც ჩვეულებრივ საჭიროა ინტერნეტის საშუალებით ტექსტური, ვიდეო და აუდიო ინფორმაციის მიღების, ასევე ინტერნეტის საშუალებით მსგავსი ინფორმაციის შექმნისა და გადაცემისთვის, მათ შორის რეალურ დროში.
7.3.2. დამოუკიდებლად მოიძიოს საკუთარ პირად კაბინეტში მასალები, ვებსემინარების, უკუკავშირის და სხვა ღონისძიებების ჩატარების თარიღები და დრო, რომლებიც გათვალისწინებულია კურსის პროგრამით.
7.3.3. რაც შეიძლება სწრაფად გაეცნოს მასალებს, რომლებიც განთავსებულია შემსრულებლის მიერ პირად კაბინეტში, მონაწილეობის მიიღოს ყველა ვებსემინარში, უკუკავშირში და სხვა ღონისძიებებში, რომლებიც გათვალისწინებულია კურსის პროგრამით და ხელმისაწვდომია დამკვეთისთვის, დაიცვას საშინაო და სხვა დავალებების შესრულების ვადები, შეასრულოს შემსრულებლის რეკომენდაციები და მოთხოვნები კურსის პროგრამის ათვისების პროცესში.
7.3.4. მიაწოდოს კომპანიას თავის შესახებ განახლებული ინფორმაცია, რომელიც აუცილებელია კონტრაქტორის მომხმარებელთან ურთიერთობისთვის, მათ შორის მომსახურების მიწოდების დროს სწრაფი კომუნიკაციისთვის, კერძოდ: გვარი და სახელი, საკონტაქტო ტელეფონის ნომერი, კლიენტის მიმდინარე ელექტრონული ფოსტის მისამართი.
7.3.5. დაიცვას კონტრაქტორის მიერ დაწესებული ურთიერთქმედების წესები სერვისების მოხმარებისას, გამოიჩინოს პატივისცემა კონტრაქტორის, კურატორებისა და ჯგუფში, ჩატში და პირდაპირ ეთერში მონაწილეების მიმართ.
7.3.6. არ გააკეთოს ასლი, ჩაწეროს, გაავრცელოს (გამოაქვეყნოს, განათავსოს ინტერნეტში, მიაწოდოს ან გადასცეს მესამე პირებს) კომერციული ან არაკომერციული მიზნებისთვის კონტრაქტორის მიერ კლიენტისთვის მიწოდებული ინფორმაციისა და მასალების მომსახურების მიწოდებისას, არ შექმნას საინფორმაციო პროდუქტები. მათზე რაიმე მიზნით, არ ჩაატაროს ტრენინგი კურსის მასალების გამოყენებით და არ გამოიყენოს ეს ინფორმაცია სხვა გზით, გარდა პირადი სარგებლობისა.
7.3.7. დაიცავას პირად ანგარიშზე წვდომის დეტალების კონფიდენციალურობა და ასევე არ განახორციელოს რაიმე ქმედება, რის შედეგადაც მესამე პირებს შეუძლიათ მიიღონ წვდომა პირად ანგარიშზე, მასალებზე, ვებინარებზე, უკუკავშირზე და კონტრაქტორის მიერ ორგანიზებულ სხვა ღონისძიებებზე მომსახურების გაწევისას.
7.3.8. არავითარ შემთხვევაში არ შეცვალოს საიტის პროგრამული ნაწილი, არ განახორციელოს ქმედებები, რომლებიც მიმართულია საიტისა და პლატფორმის ფუნქციონირებისა და მუშაობის შეცვლაზე.
7.3.9. არ განათავსოს მესამე მხარის პირადი მონაცემები ვებსაიტზე და თქვენს პირად ანგარიშზე მათი და კომპანიის თანხმობის გარეშე, მათ შორის სახლის მისამართები, ტელეფონის ნომრები, პასპორტის დეტალები და ელექტრონული ფოსტის მისამართები.
7.3.10. არ განათავსოს ვებსაიტზე და პირად ანგარიშში რეკლამა, კომერციული შეთავაზებები, სარეკლამო ინფორმაცია და სხვა ინფორმაცია, რომელიც არ შეესაბამება მისი განთავსების გარემოებებს, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც ასეთი ინფორმაციის განთავსება შეთანხმებულია კონტრაქტორთან.
7.3.11. არ მიაყენოს შეურაცხყოფა ექსპერტს და სხვა მონაწილეებს, არ იყოსაგრესიული.
7.3.12. არ დაუპისისპირდეს ექსპერტის პოზიციას.
7.3.13. ნუ გაავრცელოს ექსპერტის მადისკრედიტირებელი ინფორმაცია ან მასალები, რომლებიც მოწოდებულია სერვისის ფარგლებში.
7.4. მომხმარებელს უფლება აქვს:
7.4.1. დაუკავშირდეს კონტრაქტორს სასწავლო პროცესთან დაკავშირებით შეკითხვებით.

8. თანხის დაბრუნების პირობები
8. კომპანიას აქვს „დაუბრუნებლობის“ პოლიტიკა. მას შემდეგ რაც მომხმარებელი გადაწყვეტს გაწევრიანებას და გადაიხდის, ის გახდება წევრი და ეს შესყიდვა არ შეიძლება და არ გაუქმდება.

9. მხარეთა პასუხისმგებლობა
9.1. მხარეები თავისუფლდებიან პასუხისმგებლობისგან ამ შეთანხმებიდან გამომდინარე ვალდებულებების ნაწილობრივი ან სრული შეუსრულებლობისთვის, თუ ეს იყო ფორსმაჟორული გარემოებების შედეგი, რაც გაგებულია, როგორც გარემოებები, რომლებიც წარმოიქმნება ამ შეთანხმების დადების შემდეგ გაუთვალისწინებელი და გარდაუვალი მოვლენების შედეგად. კერძოდ: ხანძარი, წყალდიდობა, გაფიცვები, ეპიდემიები, პანდემიები, მესამე მხარის უკანონო ქმედებები, გადაწყვეტილებები ან სამთავრობო ორგანოების ქმედებები (მათ შორის, აკრძალვები საქმიანობაზე, გარკვეული ტიპის საქმიანობაზე, შრომის მოზიდვაზე), მიწისძვრები, სამხედრო მოქმედებები, მავნე პროგრამების ქმედებები კომპიუტერებისთვის და ა.შ., თუ ​​ეს გარემოებები პირდაპირ გავლენას ახდენდა მხარეთა მიერ ნაკისრი ვალდებულებების შესრულებაზე. ასეთ შემთხვევებში მხარეთა ვალდებულებების შესრულების ვადა გადაიდება ფორსმაჟორული გარემოებების ხანგრძლივობით.
კომპანია ვალდებულია აცნობოს მომხმარებელს ასეთი გარემოებების დადგომის შესახებ ინფორმაციის საიტზე, ან მომხმარებლის ელექტრონული ფოსტის მისამართის განთავსებით, ხოლო მომხმარებელი ვალდებულია გაუგზავნოს წერილი კონტრაქტორს ელექტრონული ფოსტით. info@nakani.ge Subject ხაზში მიუთითებს "ფორსმაჟორი".
9.2. კომპანიის საერთო პასუხისმგებლობა წინამდებარე ხელშეკრულებით ნებისმიერი პრეტენზიის ან პრეტენზიის მიმართ ხელშეკრულებასთან ან მის შესრულებასთან დაკავშირებით შემოიფარგლება კონტრაქტორისათვის მომხმარებლის მიერ მომსახურებისთვის გადახდილი თანხის ოდენობით. ამ შემთხვევაში კონტრაქტორისგან შეიძლება მხოლოდ რეალური ზიანის ანაზღაურება, მაგრამ არა მიუღებელი შემოსავლის.
9.3. კლიენტი არის მხოლოდ პასუხისმგებელი ამ შეთანხმების პირობების დარღვევის ნებისმიერ შედეგებზე, მათ შორის იმ შემთხვევებში, როდესაც ასეთმა დარღვევებმა გამოიწვია კლიენტის მომსახურების ან მისი ნაწილის გამოყენების შეზღუდვა ან შეწყვეტა. კომპანია არავითარ შემთხვევაში არ აუნაზღაურებს კლიენტის ზარალს, რომელიც წარმოიქმნება ამ ხელშეკრულების დარღვევის შედეგად, მათ შორის კომპანიის კანონიერი ქმედებებით გამოწვეული ზარალისთვის.
9.4. ყველა დავა, უთანხმოება და პრეტენზია, რომელიც შეიძლება წარმოიშვას ხელშეკრულების შესრულებასთან, შეწყვეტასთან ან ბათილად ცნობასთან დაკავშირებით, მხარეები შეეცდებიან მოაგვარონ მოლაპარაკებების გზით. მხარე, რომელსაც აქვს პრეტენზიები და/ან უთანხმოება, უგზავნის შეტყობინებას მეორე მხარეს, სადაც მიუთითებს წარმოშობილ პრეტენზიებსა და/ან უთანხმოებაზე.
9.5. თუ კლიენტი მოხსნილია მონაწილეობისგან ხელშეკრულების ან/და წესების დარღვევის გამო, კლიენტის მიერ გადახდილი თანხები არ დაბრუნდება.
9.6. მომხმარებელი სრულად არის პასუხისმგებელი ყველა იურიდიულ მოთხოვნასთან, მათ შორის რეკლამის, ინტელექტუალური საკუთრების, კონკურენციის შესახებ კანონების დაცვაზე, მაგრამ არ შემოიფარგლება ზემოთ აღნიშნულით, საიტზე განთავსებული მასალების შინაარსსა და ფორმასთან დაკავშირებით. https://nakani.ge/ და პლატფორმები https://nakani.school/ (მათ შორის ქვედომენები და სხვა ენებზე თარგმნილი საიტები).
9.7. კლიენტი დებს ხელშეკრულებას ნებაყოფლობით და კლიენტმა სრულად წაიკითხა წინამდებარე ხელშეკრულების პირობები; სრულად ესმის ხელშეკრულების (შემოთავაზების) საგანი; სრულად ესმის მისი ქმედებების მნიშვნელობა და შედეგები ხელშეკრულების დადებასა და შესრულებასთან დაკავშირებით.

10. უფლება ინტელექტუალური აქტივობის შედეგებზე
10.1. საიტზე განთავსებული ექსკლუზიური და პერსონალური არა ქონებრივი უფლებები, საიტზე განთავსებული ინტელექტუალური საქმიანობის ნებისმიერი შედეგი https://nakani.ge/ და პლატფორმა https://nakani.school/ (სხვა ენებზე თარგმნილი ქვედომენებისა და საიტების ჩათვლით) ან წარმოდგენილია სარეალიზაციოდ, ეკუთვნის კონტრაქტორს ან სხვა პირებს, რომლებმაც დადეს ხელშეკრულება კონტრაქტორთან, რაც აძლევს მას უფლებას განათავსოს ამ პირების ინტელექტუალური საქმიანობის შედეგები ვებსაიტზე, გაყიდვის ობიექტებში ან მათ ნაწილად და დაცულია საქართველოში მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად.
10.2. დამკვეთის მოქმედებები და/ან დაუდევრობა, რომლებიც ექვემდებარება კონტრაქტორის უფლებების დარღვევას ან მიმართულია კონტრაქტორის უფლებების დარღვევისკენ ვებსაიტზე, რეალიზაციის ობიექტებზე ან მათ კომპონენტებზე, იწვევს სისხლის სამართლებრივი, სამოქალაქო და ადმინისტრაციული პასუხისმგებლობას საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად.
10.3. ინტელექტუალური საქმიანობის ყველა შედეგი, რომელიც დატანილია ვებგვერდზე და გაყიდვების ობიექტებში, მომხმარებელს შეუძლია გამოიყენოს ექსკლუზიურად პირადი მიზნებისთვის. მომხმარებელს არ აქვს უფლება გამოიყენოს ასეთი შედეგები სხვა ნებისმიერი მიზნით,მათ შორის კომერციული მიზნებისთვის..
10.4. კლიენტი იღებს ვალდებულებას მიუთითოს ავტორობა და მიაწოდოს ბმული კონტრაქტორს (ინტერნეტში უნდა იყოს აქტიური ჰიპერბმული ვებსაიტის მისამართზე: https://nakani.ge/ კონტრაქტორის ან/და გასაყიდი ობიექტების ნებისმიერი წერილობითი ან ზეპირი ხსენებით, გაყიდვის ობიექტებთან მიღებული მასალების და ინფორმაციის ჩათვლით.
10.5. კლიენტი იღებს ვალდებულებას არ განახორციელოს შემდეგი ქმედებები:
10.5.1. გაავრცელოს მიღებული მასალებინებისმიერი შესაძლო გზით კომერციული თუ სხვა მიზნებისათვის;
10.5.2. განხორციელების ობიექტების მასალების გავრცელება ტრანსკრიპტების სახით, ანუ აუდიო ან ვიდეო მასალების ტექსტურ ფორმატში დაწერა/თარგმნა და სხვა ენებზე გარვცელება;
10.5.3. გაამჟღავნოს და გაავრცელოს კონტრაქტორისგან მიღებული ინფორმაცია კომერციული მიზნებისთვის, კონტრაქტორისგან მიღებული ცოდნისა და საფუძვლების ხელახალი მოთხრობით ან გავრცელებით მესამე პირებზე;
10.5.4. გამოიყენოს შემსრულებლისგან მიღებული ინფორმაცია და ცოდნა, მათ შორის მსგავსი და/ან კონკურენტული პროდუქტის ან სერვისის შექმნის მიზნით კომერციული ან ფინანსური სარგებლის მიღების მიზნით
10.5.5. მოაწყოს ან ჩაატაროს საკუთარი ტრენინგები ან კლასები (ტრენინგები, ვებინარები, საინფორმაციო ბლოკები და ა.შ.), შექმნას საკუთარი კურსები კონტრაქტორის მასალების საფუძველზე;
10.5.6. განახორციელოს ქმედებები, რომლებიც მიმართულია საქმიანობის ნორმალური ფუნქციონირებისა ჩაშლისკენ;
10.5.7. გადასცეს და/ან უზრუნველყოს წვდომა ან ღონისძიების სამაუწყებლო პროგრამაზე ხელმისაწვდომი გახადოს მესამე პირისათვის;
10.5.8. დაუშვას არასანდო, ყალბი ინფორმაციის, კონტრაქტორის, კურატორების და სხვა პირების პატივის, ღირსების, საქმიანი რეპუტაციის დამამცირებელი ინფორმაციის გავრცელება, აგრეთვე აკრძალულია წახალისება და მოწოდება ეთნიკური, რასობრივი შეუწყნარებლობის, სიძულვილის, ომის, სახელმწიფო სისტემების შეცვლისკენ, გაავრცელოს ინფორმაცია, რომლის გავრცელება აკრძალულია მოქმედი კანონმდებლობით საქართველოში
10.5.9. ქმედებები, რომლებიც არ არის გათვალისწინებული ხელშეკრულებითა და წესებით, მაგრამ შეიცავს სისხლის სამართლის ან ადმინისტრაციული სამართალდარღვევის ელემენტებს, ან არღვევს კონტრაქტორის ან მესამე მხარის უფლებებსა და ლეგიტიმურ ინტერესებს.

11. ხელშეკრულების ვადა და სხვა პირობები
11.1. ხელშეკრულება ძალაში შედის მისი დადების მომენტიდან (ხელშეკრულების პუნქტი 2.2) და მოქმედებს მანამ, სანამ მხარეები სრულად და სათანადოდ შეასრულებენ მასზე ნაკისრ ვალდებულებებს ან მის წინასწარ შეწყვეტამდე.
11.2. კომპანიას უფლება აქვს გაუგზავნოს შეტყობინებები და მარკეტინგული გზავნილები მომხმარებლებს, კლიენტი იძლევა თანხმობას და არ ეწინააღმდეგება ამას.
11.3. მომხმარებელი თანახმაა მიიღოს შეტყობინებები WhatsApp-ის საშუალებით კონტრაქტორისგან: კლიენტი ესმის და თანახმაა, რომ მას შეუძლია მიიღოს შეტყობინებები კონტრაქტორისგან და/ან მისი შვილობილი კომპანიებისგან WhatsApp-ის საშუალებით. ამ წესებისა და პირობების მიღება წარმოადგენს მომხმარებლის შესაბამის თანხმობას WhatsApp-ის საშუალებით შეტყობინებების მიღებაზე.

12. დეტალები
12.1. კომპანიის დეტალები:
ინდივიდუალური მეწარმე მარიამ ნაკანი-მამასახლისი
პირადი ნომერი: 01030028001
ბანკის დეტალები:
GE90TB7126836010100038
თიბისი ბანკი
TBCBGE22
ბანკის მისამართი: თბილისი, კოტე მარჯანიშვილის ქ
ტელეფონი: +995551108847
ელ ფოსტა: info@nakani.ge
12.2. მხარეები ადასტურებენ, რომ მომხმარებლის დეტალები არის მის მიერ მითითებული ინფორმაცია პუნქტების შესაბამისად შეკვეთის განთავსებისას. 3.2.2. ამ შეთანხმების.
Made on
Tilda